מסאז זוגי עד הבית

אם אתם מעוניינים מסאז'יסט עד הבית כדי לשחרר את שריריכם התפוסים, לעסות את גופכם להנאה ולרגיעה של הנפש והגוף או כדי להפתיע את בן זוגכם או בת זוגתכם, עליכם להכין חדר פנוי, סביבה שקטה מקום למיטת המעסה אשר הוא מביא עימו וכן כדאי להפיץ ריח נעים ומרגיע בחדר שאתם מעוניינים לבצע בו עיסוי אפקטיבי.

מסאז'יסט עד הבית – מגע הקסם

מסאז'יסט עד הבית מנוסה מקצועי ומיומן יגיע עד הבית ויסייע לחוש רגיעה בגוף לשחרר מתחים ולהאיץ את זרימת הדם בגוף להגדיל את הטווח של פעולת השרירים ולשפר את ההרגשה הכללית ומצב הרוח בעזרת שיטות שונות של טיפולים: מסאז' רפואי, בריאותי, אשר מבוסס על ידע רחב באנטומיה של הגוף ושל מערכת התנועה אשר כוללת את העצמות והמפרקים השרירים הגידים רצועות רקמות החיבור והעצבים. 

המעסה משתמש במגוון של טכניקות הידועות מראש: שימוש בשמנים או בקרם שימוש בקרח וכן עיסוי יבש ללא שמנים רק באמצעות מגע והכל כדי להשיג את המטרה הטיפולית הטובה ביותר. שיטת הטיפול הרפואית מתמקדת באיבר מסוים אשר עליו יתבצע העיסוי. 

מאד נעים שאיש המקצוע מגיע הביתה ומבצע את העיסוי באופן אישי וכך אין צורך להגיע למרכז ספורט ספא או כל מקום אחר למטרה זו.

עיסוי ייחודי של מטפל מקצועי 

לפני הטיפול על המעסה לשאול את המטופל שאלות מקיפות לסיבת הטיפול ולמצב בריאותו כדי לבחור את הטכניקה המתאימה ביותר ואת שיטת הטיפול הרצויה ביותר עבור המטופל. מסאז'יסט עד הבית מטפל גם בעזרת עיסוי עמוק-מסאז רקמות עמוק. עיסוי זה כולל טכניקה של מגע פיזי עמוק בעזרת תנועות איטיות והפעלת לחץ רב על אזור קטן בגוף, בעזרת עיסוי זה ניתן לשחרר את הסיבים של השריר התפוס ואת רקמת החיבור אשר עוטפת אותו. טכניקה זו מתמקדת בשכבות העמוקות של רקמות השרירים ועוזרת לשחרור לחצים ומתחים הלחיצות מיועדות להגיע למפרקים ולשרירים אשר נוטים לפתח דלקות והוא מתבצע באמצעות שמנים וללא בגדים עליונים. 

מסאז'יסט עד הבית מטפל גם בעזרת שיאצו או טווינא – שיטת טיפול זו מתבססת על הרפואה הסינית המסורתית אשר פותחה ביפן. שיאצו ביפנית לחץ באמצעות האצבעות על נקודות חיצוניות בגוף כדי לשחרר חסימות אנרגטיות וכך להוביל לאיזון בגוף המטופל. במהלך הטיפול המעסה יפעיל לחץ נקודתי מתון תוך ביצוע תנועה איטית לאורך קווי האנרגיה של הגוף אשר מוכרים בשם מרידיאניים. טיפול זה מתבצע על מזרן או מיטה בלבוש מלא ונחשב למהנה ולמרגיע במיוחד ומטרתו היא לשחרר כאבים בחלקים שונים של  הגוף.

למי מתאים עיסוי רקמות עמוק? 

עיסוי רקמות עמוק מועיל מאד לבריאות ועוזר רבות לספורטאים ולאנשים הנמצאים תמיד בתנועה העיסוי עבור אנשים הסובלים מבעיות אורתופדיות כגון: שחיקה וניוון בשריר, דלקת פרקים, דלקת בשריר, תסמונת תעלת שורש כף היד אשר סובלים ממנה אנשים המפעילים מחשבים במשך רוב הזמן בעבודה ובבית. אנשים הסובלים מכאבים כרוניים וגם מיועד לשחרר מתחים ולחצים שאנשים סובלים מהם באופן קיצוני.

לקבלת פרטים נוספים על
הפינוק המושלם – מסאז' זוגי עד הבית
מלאו את הפרטים