מסאז' עד הבית במרכז

מסאז' עד הבית במרכז נועד ליהנות מעיסוי איכותי שמתבצע בבית במקום להתאמץ ולהגיע למכוני המסאז השונים. או לחלופין כדי להפתיע את בת הזוג או את בן הזוג במסאז' זוגי בבית. אפשר להזמין מסאזיסט אישי אל הבית כדי שיבצע עיסוי מעולה של הגוף לשחרור השרירים התפוסים או כדי לטפל באופן ממוקד בכאבי הגב השונים. מעסה אישי יכול להגיע עד הבית, למשרד ולכל מקום אחר על פי ההזמנה. המעסה יגיע עם מיטת עיסוי מתקפלת ועם החומרים לעיסוי כמו שמנים אתריים ייחודיים, אבנים חמות ועוד.

מסאז' עד הבית לתושבי המרכז

קיימים מגוון סוגים של מסאז' עד הבית במרכז, כמו עיסוי שוודי הוליסטי, עיסוי הוליסטי משולב, עיסוי באבנים חמות, עיסוי הודי, עיסוי רקמות עמוקות, עיסוי נשים בהריון ועוד. בעת הזמנת הטיפול אפשר לשלב כמה סוגים של עיסויים וזאת בהתאם לדרישת הלקוח ולצרכיו האישיים. לכל לקוח יש העדפות לעיסוי והמעסה מבצע את העיסוי לפי טכניקה ידועה מראש שהיא מותאמת  לצרכי הלקוח. לקבלת מסאז' עד הבית במרכז רצוי לפנות מקום נוח עבור המיטה המתקפלת של המעסה וסביבה שקטה לביצוע הטיפול. 

עיסוי רך עמוק או אנרגטי

יש לקוחות המזמינים מסאז' עד הבית במרכז אשר מעדיפים עיסוי חזק ועמוק אך המעסה יחליט בהתאם לשיחה המקדימה עם הלקוח האם עיסוי זה מתאים לו בהתאם למצב הבריאותי והגופני שלו. עיסויים אנרגטיים תורמים לזרימה טובה של הדם ושל האנרגיה בגוף כדי לשחרר עכבות בגוף. כדי להביא שלווה ורוגע בגוף המטופל. אפשר לבצע גם עיסוי רך וגם עיסוי עמוק או אנרגטי כמובן תלוי בגוף המטופל ובבריאותו. כמו כן עיסוי שוודי בעזרת שלל שמנים ריחניים אשר משחררים מתחים ומתאימים ליצירת תחושה של הקלה בגוף. קיימים גם עיסויים יבשים בלי שמנים אשר נעשים רק על ידי מגע ידיו של המעסה. הכול בהתאם לרצונו של המטופל. 

עיסוי אבנים חמות

עיסוי אבנים חמות מותאם למטופלים הזקוקים למעט חום. הוא משלב את יתרונות הטיפול בשרירים וברקמות העמוקות של הגוף. אבני הבזלת גורמות להמרצת הדם ולהפחתת מתחים של המטופל. מקור הטיפול מיוחס למסורת הריפוי ההודית העתיקה שעל פי האגדה הציידים חזרו ממסעותיהם עם שרירים תפוסים וכאובים והם חיפשו פתרונות לכאבם .הם גילו כי חום אבני הבזלת שנשמר היטב הקל על השרירים התפוסים ועל אזורים אחרים בגופם. ייחודו של העיסוי באבנים חמות הוא ביצוע של עיסוי עמוק וממוקד אשר מפחית משמעותית את הכאב של השרירים וכן משרה רוגע ושלווה. 

במהלך העיסוי מניחים אבנים חמות על הגוף אבני בזלת או אבנים שטוחות וחלקות אשר חוממו בתנור ייעודי לטמפרטורה של 50 מעלות. אבנים אלה מונחות על גבי סדין או מגבת מעל גופו של המטפל.  תפקידם של האבנים החמות הוא להמריץ את הדם לשרירים, וכך להקל על שרירים תפוסים ומכווצים. את האבנים רצוי להניח מצידי עמוד השידרה הבטן, הרגליים, כפות הרגליים. אפשר גם לשלב עם עיסוי של שמנים ארומטיים להעצמת תחושת הרוגע.

מסאז' עד הבית במרכז
לקבלת פרטים נוספים על
מסאז' עד הבית במרכז
מלאו את הפרטים