עיסוי רקמות עמוק מומלץ

עיסוי רקמות עמוק מומלץ הוא כלי טיפולי אשר מטפל בשכבות העמוקות ביותר של רקמות השרירים הגידים והרצועות. הוא שונה מכול סוג עיסוי אחר בכך שיש לו את היכולת להגיע לשכבות עמוקות מאוד אליהן לא מגיעים סוגי טיפולי עיסוי אחרים.

הוא משמש ככלי טיפולי פופולרי ומבוקש ביותר וייעודו בין היתר כולל טיפול בבעיות תפקודיות ובבעיות כאב במערכות הגוף השונות כמו מערכת השלד והשרירים. זהו כלי טיפולי אשר נחקר רבות והוכח ככזה שמיטיב במגוון בעיות אורתופדיות שכיחות ביותר כמו כאבי גב, צוואר ועמוד שדרה.

ייחודו של הטיפול בעיסוי רקמות עמוק מומלץ

עיסוי רקמות עמוק מומלץ הפך לפופולרי ומבוקש ביותר בשנים האחרונות. הוא נבדל מכול סוג אחר של עיסוי במטרות שלו ובשיטות העבודה שבהן עושים שימוש. מטרות הטיפול בעיסוי כזה מתרכזות בעבודה וביכולת של עיסוי מהסוג הזה לבצע עבודה על שכבות השרירים העמוקות ביותר שאליהן אפשר להגיע בעיסוי לצורך שחרורם.

שיטות העבודה שבהן משתמשים בטיפול רקמות עמוק כוללות שימת דגש מיוחדת על עבודה מדויקת וממוקדת לכול שריר בצורה איטית, אשר מאפשרות למטפלת לבצע פעולות גם מעבר לשכבות השריר העמוקות וגם עבודה מדויקת על הגידים ועל העצמות, שהרי גם הם קשורים ומחוברים למערכת השריר והשלד.

ייחודו של המטפל

עבודת עיסוי רקמות עמוק מומלץ מתמקדת בצורה מדויקת לכול שריר, למבנהו, לאורכו, לרוחבו, לנקודת ההתחלה והסוף שלו, לגידים שאליהם הוא מתחבר, ובעצם לכול פרט ופרט הקשור בצורה ישירה או עקיפה לשריר או לקבוצת השרירים באזור שבו נרצה לטפל. המטפל בעיסוי רפואי הוא בעל ידע משמעותי ביותר באנטומיה ובעל ידע מקצועי בכול הקשור לטכניקות בהן נעזרים בעיסוי מסוג זה.

ייחודו של המטפל מבדיל אותו ממטפלים בשיטות טיפול בעיסוי אחרות ההגעה לקליניקה שיש בה מעסים מומחים יוצרת הבדל מהותי בין מצבו של המטופל בעבר מול מצבו ותחושתו כעת לאחר ביצוע עיסוי רקמות עמוק מומלץ.

טכניקת העיסוי הרפואי

הטיפול בעיסוי רקמות עמוק מומלץ מתבצע בטכניקות שונות. אלו הן טכניקות אשר מבוססות על הקשר בין מערכת הנשימה, מבנה השריר, והקצב בו מתבצעות התנועות הטיפוליות. הטכניקות האלו עוזרות להגמיש את מעטפת השריר, לשפר את האלסטיות שלו, ודרך זה לפעול על הרבדים העמוקים ביותר שלו ולתרום משמעותית להפחתת כאב, מניעת פציעות, האצת תהליכי החלמה, טיפול בשרירים תפוסים, בעיות במערכת הנשימה, חוסר איזון במערכת היציבה ועוד מגוון רחב ביותר של תחלואות שהוא משפר מהותית.

למי מתאים הטיפול בעיסוי רפואי?

באופן כללי כל אחד יכול ליהנות מעיסוי עמוק. לכול אדם מתאימה טכניקה כזאת או אחרת מתוך עולם העיסוי לכן קיימת חשיבות רבה לטיפול שחייב להיות בהתאם למצבו הרפואי האינדיבידואלי של כל מטופל. בדרך כלל עיסוי רקמות יינתן כמענה בעבור ספורטאים ובעבור נפגעי תאונות דרכים הנמצאים בתהליך שיקומי.

 

עיסוי רקמות עמוק מומלץ
לקבלת פרטים נוספים על
עיסוי רקמות עמוק מומלץ
מלאו את הפרטים